Page 13 - Spiegelschrift 17, voorjaar 2018
P. 13
SUPER BEDANKT
BART!
Het Spiegeldebat is nu
zeventien keer gehouden
en werd steevast geleid
door Bart Neervoort,
mediator en oud-voorzitter
van de Spiegelvrienden.
Dit was het laatste debat dat Bart geleid heeft.
Hij heeft het Spiegel verlaten en gaat zich met andere zaken bezighouden.
Wij bedanken Bart voor zijn inspiratie en motivatie bij voorbereiding en uitvoering van deze bijzondere ge- sprekken. De vele thema’s die in de afgelopen vijf jaar voorbij zijn gekomen, kregen meer kleur door de altijd prikkelende vraagstelling van Bart.
BART NEERVOORT
Redactie Spiegelschrift
SPIEGELDEBAT - BIJ DE BUREN VERVOLG
13
ROND DE WIJK HILVERSUMSE MEENT IS EEN MOOI NATUURGEBIED GEGROEID: DE GROENGORDEL.
ANDRÉ KORNET
Philip Tulleken: “Allemaal waar jongens, maar weet je waar- om onze wijken toch populairder zijn dan Laren of Blaricum? Deze plek is groen, er zijn veel voorzieningen, ook voor kinderen. Er zijn veel scholen en we zijn prima bereikbaar. Met de auto, maar ook via onze twee stations. Met de trein ben je zo in Amsterdam. En dat doe ik liever dan met de auto. Alleen het parkeren kost daar tegenwoordig al een half etentje”. Waarna de voorzitter van de Spiegelvrienden afsluit: “Wat leuk om elkaar op deze manier wat beter te leren kennen. Moeten we vaker doen!”

